منو

شرایط استفاده و قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عطار به دقت ملاحظه فرمایید:
به سایت فروشگاه اینترنتی ” گالری ساعت عطار ” خوش آمدید؛ تمامی افرادی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم شامل مهمانان یا افراد ثبت نام کرده که از محتوای وب سایت ” گالری ساعت عطار ” استفاده می‌کنند، باید شرایط زیر را به صورت کامل بپذیرند. محتوای این صفحه و شرایط و ضوابط استفاده از وب سایت ممکن است در هر زمانی بدون اطلاع به کاربران تغییر کند. تمامی تغییرات اعمال شده در این صفحه قابل مشاهده خواهند بود.

قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی ” گالری ساعت عطار ” منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عطار تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مالکیت حقوقی
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت و محتوای آن از جمله حقوق کپی رایت نزد ما محفوظ است اطلاعات و مشخصات ساعت های مچی عرضه شده در فروشگاه اینترنتی “گالری ساعت عطار” از منابعی که توسط نماینگی های رسمی آن ها و سایت های معتبر خارجی، ترجمه، جمع آوری و عرضه شده است.
از این رو فروشگاه اینترنتی “گالری ساعت عطار” هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند.
مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی “گالری ساعت عطار” شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به گالری ساعت عطار بوده و مالکیت وبسایت با شخص آقای علیرضا خواجه علیزاده عطار می باشد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عطار به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عطار متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عطار، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عطار، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عطار جزئی از اموال این فروشگاه اینترنتی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عطار است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی این مجموعه محفوظ می‏‌دارد.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی گروه هما اقدام نماید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عطار به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن از ساعت 10 صبح الی 14 بعد از ظهر و 17 بعد از ظهر الی 23 شب روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در پایگاه اطلاعاتی فروشگاه اینترنتی به وسیله مدیر سیستم رسید شده و پیش فاکتور از طریق پنل کاربری یا ایمیل ارسال و سپس در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عطار همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عطار به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عطار محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عطار مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عطار محفوظ است.

شرایط ثبت نام
• ثبت نام یا ورود با نام کاربری
• انتخاب کالای مورد نظر
• انتخاب گزینه پرداخت نهایی و تایید سفارش

قبل از ثبت هرگونه سفارش ( از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی ) ، ثبت نام درسایت الزامی است . ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش را برای استعلام ارسال نماید.کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (18 سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود از سایت خرید نمایند.

شرایط برگشت کالا

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “061-33920369″و یا ایمیل info@galleryattar.com یا “فرم تماس با ما” به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمیر یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست.(خاطرنشان می سازد این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد)
در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند کالا بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و هزینه ارسال نیز عودت داده نخواهد شد.
خریدار به مدت 7 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.

راهنمایی و مشاوره برای خرید

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات ، نحوه سفارش ، موارد دیگر ، فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عطار راه های ارتباطی متفاوتی فراهم آورده است . شما می توانید با تلفن 33920369-061 در ساعات کاری 10 تا 14 و 17 تا 23 و همچنین می توانید از طریق منوی تماس با ما و تکمیل فرم تماس با ما با همکاران ما در ارتباط باشید.

فیلتر بر اساس شهر محصول
گالری ساعت عطار – فروشگاه اینترنتی ساعت
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
گالری ساعت عطار – فروشگاه اینترنتی ساعت