منو

نحوه ارسال سفارش

در مجموعه گالری ساعت عطار ارسال تمامی سفارشات در شهر اهواز و سراسر ایران به صورت رایگان می باشد.
سفارشات در شهر اهواز توسط پیک ارسال می گردند و هزینه ارسال نیز رایگان می باشد. در سایر استان ها غیر از شهر اهواز و شهرستان های مجاور اهواز ، سفارش ها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس، و یا آرمکس ارسال می گردد.
شهر اهواز
ارسال فوری و رایگان کالا
مشتریان گالری ساعت عطار، ساکن در شهر اهواز، می توانند سفارش خود را پس از پرداخت موفق، به صورت رایگان و با ارسال سریع دریافت نمایند. در حال حاظر این سرویس فعلا در شهر اهواز امکان پذیر می باشد.

شهرستان ها و سراسر ایران
پست پیشتاز
پست پیشتاز، برای سفارش‌های خارج از محدوده اهواز و سراسر ایران در نظر گرفته شده است. همچنین در صورت درخواست مشتری، سفارش‌های با آدرس تحویل اهواز نیز می‌‏توانند با پست پیشتاز ارسال شوند.
سفارش هایی که قرار است از طریق پست ارسال گردند، در صورتی که قبل از ساعت 12:30 نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست خواهند شد ، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند ، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید.
پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی از طریق پست بنا به محدوده جغرافیایی شما و مقصد سفارش بین 2 الی 3 روز کاری است.
برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌ های تشویقی فروش ویژه ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند. در این صورت این موضوع به اطلاع کاربر می‌رسد. در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست (با وارد کردن شماره پیگیری در کادر پیگیری) اقدام به پیگیری ارسال محصول کنید:
https://tracking.post.ir/

پست تیپاکس
روش دوم گالری ساعت عطار برای ارسال رایگان سفارشات سراسر ایران پست تیپاکس می باشد
تیپاکس، انتقال سریع بسته‌ها از طریق مسیرهای زمینی و هوایی است که در کنار ارائه خدمات درب ‌بـه ‌درب، برای فرستنده و گیرنده صرفه‌جویی در زمان و هزینه را به همراه دارد. از طریق ثبت سفارش در یکی از بسترهای فروش آنلاین، ارتباط با نمایندگی و یا مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها، بسته توسط تیپاکس دریافت شده و پس از انجام مراحل ارسال، در محل گیرنده یا در نمایندگی مقصد و یا در لاکرهای هوشمند تحویل داده می‌شود. استفاده از این سرویس برای کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی امکانپذیر است.
پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، پس از آن زمان ارسال در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 2 روز کاری است.
سرویس‌دهی تیپاکس تنها در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، در 3 الی 4 روز کاری انجام می‌شود.
رهگیری مرسولات پستی با روش تیپاکس:
https://tipaxco.com/tracking

پست آرامکس
روش سوم گالری ساعت عطار برای ارسال رایگان سفارشات سراسر ایران پست آرامکس می باشد.
آرامکس با فراهم آوردن طیف وسیعی از سرویس‌­ها و راهکارهای زنجیره حمل و نقل تحت آخرین استاندارد جهانی، و در سایه پشتوانه دانش فنی و تعهدات حرفه‌­ای خود، توانسته بعنوان یکی از خوش­نام­‌ترین سرویس دهندگان بین المللی در زمینه خدمات لجستیک و پست شناخته شود.
پس از پردازش سفارش و تحویل آن به آرامکس، پس از آن زمان ارسال در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 2 روز کاری است.
سرویس‌دهی آرامکس تنها در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، در 3 الی 4 روز کاری انجام می‌شود.

سخن نهایی
مشتریان عزیز گالری ساعت عطار توجه داشته باشند، همکاران ما در واحد ارسال سفارشات باتوجه به برسی ترافیک موجود در خطوط شرکت های پستی، بهترین گزینه برای ارسال سفارشات را، باتوجه به آن بازه زمانی و مقصد مرسوله را برای مشتریان خود در نظر می گیرد.

فیلتر بر اساس شهر محصول
گالری ساعت عطار – فروشگاه اینترنتی ساعت
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
گالری ساعت عطار – فروشگاه اینترنتی ساعت