تاریخچه برند فری لوک | Freelook

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه


لیست موضوعات

  • تولد برند فری لوک
  • مفهوم نام فری لوک
  • کیفیت ساخت فری لوک
  • شروع موفقیت و آوازه فری لوک

تولد برند فری لوک | Freelook

برند ساعت فری لوک با پشتکاری جسورانه وارد صنعت ساعت شد و از آن زمان به همان اندازه جسورانه عمل کرده است. برند فری لوک در سال 2000 میلادی در کشور فرانسه راه اندازی شد، سبک امضای برند فری لوک که در تمام دنیا به آن معروف هستند: سه کلمه ” تازه، زرق و برق دار و مد روز” است.

مفهوم نام Freelook

در نام این برند از دو کلمه استفاده شده؛ “Free” نشان دهنده طراحی منحصر به فرد و تفکر آزاد است و “Look” نشانگر نکته سنجی و دیدگاه صنعت مد است.

فری لوک یک زن پاریسی زیبا، شاد، پرانرژی می باشد و شخصی است که مد را رهبری می کند. زندگی را دوست دارد. شیفته خود است. هرگز کیفیت را فدای چیزی نمی کند. از قوانین پیروی می کند و در به اشتراک گذاشتن زندگی خود دریغ نمی کند.

کیفیت ساخت فری لوک

فری لوک درهمان نگاه اول مردم را تحت تأثیر خود قرار داد. خطوط منحنی زیبا در ساعت فری لوک که در دنیای مد پاریس متولد شدند، با ترکیب سنگ های “سواروسکی” محصولی با ارزش از جواهرات تولید می کنند.

مجموعه ویژه طراحی شده ساعت فری لوک در استانداردهای کیفیت بالا تولید می شود. تمام محصولات استیل هستند و با فناوری موتور های شرکت پر آوازه ژاپنی “میوتا | miyota” تکمیل شده اند. در مدل های آن از شیشه های مینرال (معدنی ضد خش) بار (50 متر) استفاده می شود.

شروع موفقیت و آوازه فری لوک

فری لوک در سال 2004 به یکی از پرفروش ترین های اکسسوری ها (accessories) در بازارهای آمریکا تبدیل شد.

این مارک تجاری در تمام بازارها از جمله آمریکا، اروپا و خاورمیانه بسیار مورد پسند می باشد. Freelook که تحت تأثیر مد پاریس قرار گرفته بود، بسیار سریع مورد علاقه بسیاری از افراد مشهور قرار گرفت.

با جلب توجه سردبیران مد مشهور جهانی، Freelook در مهمترین مجلات فشن با طراحی های منحصر به فرد حضور یافت.

آنها ایده های ابتکاری در طراحی دارند که قبلاً هرگز در صنعت ساعت مورد استفاده قرار نگرفته است.

فری تولید قطعات با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارد. آنها همچنین بر پیگیری روندهای مد و فشن و حفظ ظاهر تازه و متفاوت از هر چیز دیگری در بازار تمرکز دارند. آنها با هر مجموعه جدیدی که راه اندازی کرده اند موفق شده اند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.