همه چیز درباره اپل واچ سری 9 (Apple Watch S9)

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
معرفی اپل واچ سری 9

اپل واچ برای اولین بار در تاریخ آوریل بار در تاریخ آوریل سال 2015 همزمان با آیفون 6 و 6s رونمایی شد. و به سرعت به یکی از محبوب ترین گجت های پوشیدنی دنیا با 4/2 میلیون فروش در سه ماه دوم سال 2015 تبدیل شدو. امروزه اپل واچ در بازار ساعت های هوشمند نقش مهمی را ایفا می کند. در ادامه مقاله به معرفی جدیدترین مدل آن یعنی سری 9 اپل واچ می پردازیم :

مشخصات جدید اپل واچ سری 9

اپل واچ سری 9 قابلیت هایی مثل پردازنده جدید SIP 9S ، قابلیت (Dubble Tap) صفحه نمایش، روشنایی بیشتر صفحه نمایش، دستیار صوتی siri سریع تر، جهت ارضای نیاز های کاربران برای ثبت اطلاعات سلامتی، پیاده روی و غیره استفاده می شود.

پردازنده قدرتمند SIP 9S

پردازنده SIP 9S جدید اپل واچ سری 9، یک تراشه از جنس سیلیکون سفارشی اپل با قدرت پردازش 4 هسته ای می باشد. در مقایسه با پردازنده اپل واچ سری 8 قدرت پردازش و یادگیری تا 2 برابر و همچنین مصرف انرژی بهینه تر از باتری را دارا می باشد.

طراحی ظاهری و صفحه نمایش

اپل واچ سری 9 در ابعاد 41 در 45 میلی متری و دو جنس قاب آلمینیومی و فولاد ضد زنگ عرضه می شود که می توانید هر گزینه را به دلخواه انتخاب کنید.

اپل واچ سری 9 در رنگبندی ستاره ای-نیمه شب-نقره ای-قرمز و صورتی عرضه می شود.

صفحه نمایش اپل واچ سری 9 باتوجه به داشتن پردازنده SIP 9S می تواند روشنایی خود را تا 2000 نیت افزایش دهد یعنی صفحه نمایشی تا 2 برابر سریع تر از اپل واچ سری 8.

سیستم عامل

اپل واچ سری 9 دارای سیستم عامل Watch os10 می باشد که همزمان با معرفی سری 9 عرضه شده است. دارای امکاناتی مثل: smart stack برای نمایش دادن سریع تر و بهتر اعلانات و وجیت ها می باشد. قابلیت های جدید قطب نمتای بهینه تر و نقشه می باشد.

 

دستیار صوتی SIRI و قابلیت ثبت اطلاعات صوتی

برای اولین بار در اپل واچ، درخواست های سیری را می توان در دستگاه پردازش کرد.برای شروع درخواست هایی که نیاز به اینترنت ندارند، مثل: شروع یال تنظیم تایمر می تواندتا 25 درصد بسیار سریع تر و قدرتمند تر  نسبت به سریع 8 انجام دهد.

امکانات اپل واچ سری 9

  1. قابلیت Dubble Tap: با استفاده از این قابلیت می توانید با ضربه زدن انگشت شصت و اشاره و حرکاتی مثل ضربه زدن، کشیدن انگشت، یا بالا بردن مچ دست امکاناتی مثل : بی صدا کردن، کنترل با یک دست، توقف تایمر، پخش یا توقف موسیقی، تعویض زنگ هشدار، پاسخ به تماس یا رد کردن تماس، گرفتن عکس و خیلی قابلیت دیگر برای عملکرد بهتر برای شما شخصی سازی کنید.
  2. قابلیت جستجوی دقیق: توسط تراشه نسل دوم Ultra Wideband پردازنده نسل 9 شما می توانید آیفون خود را ردیابی کنید. برای آیفون سری 15 که از همین تراشه استفاده شده می توانید جستجوی دقیق تری را نیز داشته باشید.
  3. ابزار های اضافی برا اطمیان از سلامت روان و ذهنی در برنامه Mind Fulness از دیگر قابلیت های این سری می باشد.

قیمت اپل واچ سری 9

اپل واچ سری 9 از 399 دلار (ایالات متحده آمریکا) شروع می شود. البته این قیمت برای مدل هایی با قاب آلومینیوم و یا فولاد ضد زنگ می تواند متفاوت باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.